fbpx
בלוג

"יש לי אינסטגרם ופייסבוק חזק, האם באמת צריך אתר אינטרנט?"

אם אתם חושבים שהרבה עוקבים באינסטגרם מספיקים בשביל העסק שלכם, הבלוג הזה נכתב בשבילכם.

בשנים האחרונות העולם התפתח והלך יותר ויותר לכיוון הדיגיטל. כיום כמעט אין עסק אחד שאין לו פלטפורמה דיגיטלית. מי שלא קיים באינטרנט – כך גם העסק. המהפכה הדיגיטלית הגדולה ביותר שהתחוללה לאחרונה, היא עולם הרשתות החברתיות, וכתוצאה מכך נולדו מאות אלפי עסקים חדשים.

זאת לא הפעם הראשונה שאני שומע שעם פייסבוק או אינסטגרם אפשר לנהל עסק. אמנם הן פלטפורמות מעולות המאפשרות לנו ליצור קהילות חזקות עם מעורבות גבוהה, אבל מכאן נשאלת השאלה, האם לנהל עסק רק דרך רשת חברתית זה מספיק? האם כמות העוקבים באינסטגרם מספקת בשביל לוותר על אתר אינטרנט?

לשם כך,  אספתי לכם מספר סיבות מעניינות מדוע כל בעל עסק חייב אתר אינטרנט:

1. הסיבה הראשונה – אמינות.

אין עסק מוצלח שאין לו אתר אינטרנט משלו. אתר אינטרנט הוא אחד המרכיבים היעילים ביותר ביצירת אמון, מקצועיות וביטחון בקרב הלקוחות העתידיים שלכם. ארגון שעומד מנגד ומייצג משהו מסודר ואמין. תחשבו על זה, אתם מחפשים שירותים מסוימים, למי תפנו? לעסק עם אתר מבוסס, או לעסק עם לא יותר מעמוד פייסבוק עסקי? סביר להניח שהייתם שוללים עסק שמשדר משהו חובבני ופונים לעסק המשדר תחושת רצינות.

אמינות היא שם המשחק.

2. אתר = תדמית.

אתר זה הבית שלכם. שם אתם יכולים להציג את עצמכם באיזה אור שאתם רוצים.
הפלטפורמה שלכם, החוקים שלכם. יש לכם שליטה מלאה על תדמית העסק לעומת הרשתות החברתיות שהן חלק מפלטפורמה בה אין לנו שליטה מרובה, אלא לקיחת חלק ממערך גדול בו קשה להיבדל מהמתחרים.

עם אתר תבנו בידול חזק יותר.

3. אתר אינטרנט הוא הקטלוג שלכם.

כמו שציינתי, אתם שולטים על מה, כמה ואיך יראה האתר שלכם. וכך – גם איך אתם מציגים את המוצרים או השירותים שלכם. אתר אינטרנט זו הדרך היעילה ביותר להציג את שלל המוצרים שלכם. על כל מוצר אתם יכולים לתת את כל האינפורמציה הנחוצה. מהמחיר, ועד להסבר המפורט. הקטלוג האינטרנטי יכול להתעדכן תמיד בקלות ובנוחות. להוריד מוצר, להוסיף מוצר, ואפילו לשדרג.

והחשוב מכל, קטלוג משלכם מאפשר ללקוחות לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם בכל זמן ובכל מקום.

4. חווית גלישה היא לא פחות חשובה!

מהרגע שהלקוח נכנס לאתר שלכם, אתם יכולים ליצור חווית גלישה ייחודית שתניע אותו לפעולה לביצוע סליקה ישירה או להכנס לרשימת התפוצה שלכם. חווית לקוח על פי הסטנדרטים שלכם ויצירת אוטומציות שיפעלו בשבילכם גם כשתלכו לישון.

5. וזה מוביל אותי לנקודה הבאה – חיסכון בזמן.

כן, אתר האינטרנט חוסך לכם בזמן! במהלך כל שעה ביממה לקוחות פוטנציאלים יכולים להיכנס לאתר שלכם ולקבל את כל הפרטים הנחוצים ללא תלות בשעות הפעילות של העסק.

אתם יכולים לקבץ את כל הפרטים של העסק שלכם במקום אחד.

מהדברים הקטנים ביותר כמו מיקום ושעות עבודה, לדברים הגדולים יותר, כמו סוגי השירותים שלכם והסברים מפורטים יותר. במקום לספר לכל לקוח בנפרד יש מקום אחד שאוסף את הכל בשבילכם!

6. סיבה נוספת – לידים איכותיים

בעקבות האתר שלכם אתם יכולים לצפות בכמות האנשים שנכנסים לאתר, לקלוט את המאפיינים של הקהל שלכם, או להשתמש במאפיינים שלו ולהגיע לקהלים נוספים בעלי מאפיינים דומים. יצירת לידים איכותיים יכולה לשנות את מציאות העסק שלכם.

לידים איכותיים יעלו משמעותית את אחוזי הסגירה ויגדילו את מעגל הלקוחות שלכם.

7. גוגל – הלקוחות מחפשים אתכם!

הלקוחות מחפשים מידע עליכם. הם מחפשים כל הזמן, גם כשאינכם מודעים לכך. מנועי החיפוש מדרגים אתרים. וברגע שיש לכם אתר איכותי, גוגל יקדם אותו באופן אורגני.

קידום אורגני בעצם מגביר את החשיפה שלכם בתוצאות החיפוש. ברגע שבן אדם מחפש את השירות שלכם בגוגל, האתר שלכם יופיע לו כאופציה וכך לקוחות הפוטנציאלים יגיעו אליכם – ולא למתחרים שלכם.

לסיכום, האם אתם באמת צריכים אתר אינטרנט למרות שיש לכם הרבה עוקבים באינסטגרם?
התשובה היא – חד משמעית כן.

אתר אינטרנט לעסק – הוא חובה. הוא מספק כל כך הרבה תועלות לביסוס התדמית והמעמד של העסק שלכם, לצד מידע רב שנגיש לרשות הלקוח.

האידיאל הוא להשתמש ברשתות החברתיות כמניע ותמיכה לאתר שלכם, לא במקומו. אלא להיעזר בהן כפלטפורמות שתפקידן הוא לתרום להובלת הלקוחות הרלוונטיים ביותר לאתר שלכם. הרשתות החברתיות הן ערך מוסף לעסק. דרכן תוכלו להעביר את הקהל שלכם "תהליך חימום" עד לרגע שיגיעו לאתר העסק. מקהל קר שלא מכיר אתכם עדיין ולא מוכן לרכוש מכם, לקהל חם שמגיע לאתר שלכם ומוכן לרכישה.

אז נצלו את ההזדמנות שניתנת לכם בדיגיטל ותבנו את המקום שלכם, תפסו את המרחב שלכם, ובעיקר, העלו את העסק שלכם רמה.

אז אם גם אתם רוצים לעלות רמה את העסק שלכם, לייצג את עצמכם בצורה הטובה ביותר ולהביא את הלקוחות האיכותיים ביותר, הצטרפו אלינו ולעוד עשרות בעלי עסקים שכבר בנו תדמית ואמון חזק בפני הלקוחות שלכם- לחצו כאן וצרו איתנו קשר.

אולי יעניין אותך גם...
אישה מסתכלת על הטלפון ומתכתבת באמצעות כפתור וואטסאפ

איך להוסיף כפתור וואטסאפ לאתר שלכם

בעידן הדיגיטלי הנוכחי, כל עסק צריך להיות מחובר וזמין ללקוחותיו בכל זמן ומכל מקום. אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג את זה היא באמצעות שילוב אפשרות שליחת הודעות דרך וואטסאפ ישירות מתוך האתר המקצועי של העסק. אבל איך בדיוק עושים את זה, ומהן הטכניקות הקיימות לביצוע פעולה זו? במאמר זה נסתכל

המשך קריאה »
צפייה באתר במכשירים שונים, לפטופ וטלפון נייד

המדריך המקיף לבניית אתר רספונסיבי: כל מה שצריך לדעת

בעידן הדיגיטלי שבו כלי הטכנולוגיה הניידים הופכים למרכזיים יותר ויותר בחיינו, החשיבות של אתר אינטרנט רספונסיבי (מותאם למכשירים ניידים) רק עולה. אתר שבנוי בצורה כזאת מבטיח חוויית משתמש חלקה ונוחה, ללא תלות בגודל המסך או בסוג המכשיר ממנו נגשים לאתר. במאמר זה נעבור על היבטים מרכזיים של בניית אתר רספונסיבי,

המשך קריאה »
כתיבת עמוד אודות בלפטופ

סודות הכתיבה של עמוד "אודות" מנצח: טיפים, רעיונות וטעויות שכדאי להימנע מהם

עמוד "אודות" הוא אחד המרכיבים הקריטיים בכל אתר, המספק הזדמנות ייחודית לספר את סיפורה של החברה, לבנות קשר עם הקהל שלך ולהציג את הערכים המובילים אותך. בניגוד למה שרבים חושבים, כתיבת עמוד "אודות" משמעותית אינה פשוטה כפי שנראה במבט ראשון. במאמר זה, אנו נחשוף את הסודות לכתיבת עמוד "אודות" מנצח,

המשך קריאה »

אחסון, דומיין ומושגים נוספים שכדאי להכיר

יש הרבה מונחים כמו אחסון, דומיין, תבניות ועוד שנפוצים מאוד בעולם של בוני האתרים, אבל בשביל אנשים חדשים בתחום וכאלה שעוד לא החזיקו אתר בבעלותם זה יכול להיות מאוד מבלבל בהתחלה. אז אם גם לכם השיחה עם בונה האתרים נשמעת כמו סינית – הכנתי לכם מדריך שיפשט קצת את העניינים

המשך קריאה »

מה זה דף ונחיתה ולמה הוא טוב לעסק שלכם?

מה זה בדיוק דף נחיתה ואיך זה יכול לעזור לעסק שלכם? מה חשוב שיהיה בו ומאילו דברים כדאי להימנע? כל מה שרציתם לדעת על הכלי הנפלא והחשוב הזה במאמר הבא שלפניכם 😊 כשמו כן הוא, דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט פרסומי שלקוחות פוטנציאלים "נוחתים" בו והמטרה העיקרית שלו היא לייצר

המשך קריאה »

מה זה וורדפרס? המדריך למתחילים

אם אתם מחפשים דרך ליצור אתר מצליח שעונה על כל הצרכים שלכם – תצטרכו להתחיל במציאת הפלטפורמה הטובה ביותר. נכון להיום וורדפרס היא הפלטפורמה המובילה ביותר שתוכלו למצוא. מדובר במערכת ניהול תוכן עם מגוון ע-נ-ק של יתרונות ולא פלא שכל כך הרבה אנשי מקצוע ובעלי עסקים בוחרים בה. במאמר זה

המשך קריאה »

נעים להכיר! כפיר בקיש, מעצב ובונה אתרי וורדפרס מתקדמים.
אני נהנה ללוות את הלקוחות שלי משלב הרעיון, דרך אפיון, עיצוב ופיתוח של אתר מדויק עבור הצרכים והמטרות שלהם.
בין היתר זכיתי להקים את ״למון״ 🍋, אתר תוכן עבור בוני אתרים שהפך לקהילה מובילה של שיתוף ידע ועזרה בין בוני אתרים בארץ.

השאירו פרטים ואחזור אליכם

בואו נדבר!

אשמח להכיר אתכם ולבחון עבודה יחד,
השאירו פרטים ואצור איתכם קשר בהקדם

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply